Kosmetyczni ulubieńcy czyli subiektywna lista przebojów drogeryjnych (1)


Umieszczając ostatnio na instagramie fotografię kilku kosmetyków pomyślałam, że to dobry pomysł aby na swoim blogu czasem napisać kilka słów o tych ulubionych i sprawdzonych przeze mnie. To będą krótkie wpisy o kosmetykach, których używam na co dzień. Wybór jest absolutnie subiektywny. Oczywiście to co jest dobre dla mnie i dla mojej cery czy ciała, niekoniecznie będzie odpowiednie dla kogoś innego. Niektóre z opisanych przeze mnie kosmetyków są upominkami więc testowałam je po raz pierwszy... na sobie. Sprawdzone jednak i odpowiednio łagodne dla mojej skóry towarzyszą mi w codziennej pielęgnacji. 

Perfumy ALLURE Chanel to niekwestionowany numer 1 na mojej liście kosmetycznych ulubieńców. Jestem mu wierna od lat. Subtelny, bardzo kobiecy i trwały zapach niezależnie od pory roku i dnia :)



Balsam do ciała IDEAL BODY Vichy to gwiazdkowy prezent, który przetestowałam po raz pierwszy. Doskonale nawilża i wygładza skórę pozostawiając na niej delikatny zapach. Pudrowy kolor dopełnia całości. Może zostanie ze mną na dłużej?



Podkład do cery Double Wear ESTEE LAUDER to moje odkrycie... po szeregu niepowodzeniach w doborze tego rodzaju kosmetyku. Jest trwały i doskonale kryje niedoskonałości cery. Utrzymuje się na skórze praktycznie cały dzień przez co nie muszę poprawiać make-upu :)
Dla mnie idealny a jedyną jego wadą... jest zbyt wysoka cena ale zawsze czekam na promocję by go kupić.



Błyszczyk do ust Colour Elixir, Honey Lacquer, MAX FACTOR. Jego jasnoróżowy kolor subtelnie podkreśla usta, jednocześnie delikatnie je pielęgnuje i daje uczucie komfortu.



Błyszczyk do ust SHINY LIQUID LIPS Bell. Truskawkowy aromat i kremowa konsystencja to doskonały duet, który świetnie współgra z kolorem – pastelowym różem.