Metamorfoza sypialni czyli poduszki w roli głównej

Sypialnia daje mi wyciszenie po trudnym dniu i spokojny sen. To mój azyl i miejsce odpoczynku, które niejednokrotnie przejmuje także rolę czytelni, czasami jadalni (sic! oby nie chipsy!!!), zdarza się, że sali kinowowej. 
Oto różne odsłony mojej sypialni... a właściwie to kilka aranżacji łóżka w których poduszki grają główną rolę.
Zawsze można dodatkowo wykorzystać pasujące kolorystycznie dodatki jakimi mogą być między innymi świece, ozdobne naczynka czy pojemniki, kwiaty, tkaniny...
Podstawą moich metamorfoz jest spokojna szarość i biel, która króluje na co dzień i do których łatwo dobrać inne kolory. 










Wraz ze zmieniającymi się porami roku lub okolicznościami kusi mnie jakaś odmiana. Kilka poduszek w nowych ubrankach-powłoczkach to prosty i łatwy i zarazem najtańszy sposób aby pięknie odmienić każde wnętrze. Przy mnogości wzorów, kolorów i własnych niejednokrotnie pomysłów można stworzyć zupełnie inny klimat miejsca.
Tak więc u mnie sypialnia jeszcze... w zimowych szatach... 





















Przytulone do poduszek zabawne misiaki-słodziaki, nieodłącznie kojarzone z dzieciństwem też znalazły swoje miejsce...