Drobna zmiana na kanapie czyli poduszki w nowych ubrankach


Podrasowane nieco... poduszki ulokowały się ostatnio na mojej kanapie w salonie. Odpowiednio dobrane przeze mnie bawełniane poszewki na poduszki (upolowane w markecie po 2,50 zł) oraz taśma materiałowa obszyta pomponikami-bąbelkami za ok. 6 zł za metr i moje jaśki zyskały nowe ubranka, które szybko stworzyły nową aranżację wnętrza. 
Akurat ten wzór taśmy pasmanteryjnej to bardzo wdzięczny motyw, który nadaje zwykłym i prostym powłoczkom więcej szyku i elegancji mimo, że koszty tego zabiegu są naprawdę niewielkie.  














Jak zwykle u mnie królują stonowane i bardzo spokojne barwy wręcz nudne ale takie właśnie są mi potrzebne w tym momencie. Dla mnie to doskonała baza wyjściowa, którą zawsze mogę wzbogacić kolorem, który może z nadejściem wiosny zagości u mnie w domu?