Pudełko w nowej odsłonie czyli DIY w stylu vintage


Powtórne wykorzystanie pudełka (po butach) to proste DIY i doskonały sposób na recykling.
Tym razem – bo już pisałam o przerabianiu pudełek w postach tutaj i tutaj – także poszły w ruch nożyczki, klej, papier i drobne ozdoby.
Pudło było w doskonałym stanie więc nie wymagało całkowitego zaklejania papierem. Wykorzystałam do tego celu zwykłą gazetę nieco w stylu vintage z racji zastosowanej czcionki. Gazetowy motyw jest dość powszechny ale daje ciekawy efekt końcowy, jak choćby moje jaja wielkanocne udekorowane w podobny, dość nietypowy sposób (do obejrzenia tutaj).
Moje pudełko po oklejeniu pięknie prezentuje się... w szufladzie komody i doskonale spełnia swoją rolę jako schowek na sztućce, które zawinięte w lnianą ściereczkę, wyczyszczone i lśniące czekają tam na swoje kolejne „gościnne” występy.
Popatrzcie sami co z tego wyszło :) Może zachęceni kolejny raz przeze mnie... zerkniecie do swoich szaf i zapomniane pudełka, nierzadko podniszczone, odświeżycie i nadacie im nowe życie. Powodzenia :)